Július 25-én délelőtt ismét sporttáboros csoport érkezett a városi könyvtárba, hogy egy izgalmas és interaktív QR-kód játszmában vegyenek részt.
Az esemény célja a gyerekek olvasási kedvének növelése és digitális kompetenciáik fejlesztése volt, miközben szórakoztató és tanulságos feladatokat oldottak meg.
A játszma öt fő témakör köré épült. Ezek a témakörök állatokkal, járművekkel, versekkel, filmekkel és filmforgatással, valamint ismert írók könyveivel voltak kapcsolatosak.
A résztvevők digitális eszközök segítségével dolgoztak, mint például okostelefonok, amelyeken QR-kódokat olvashattak be. Ezek a kódok különböző feladatokhoz és információkhoz vezették őket. Ettől függetlenül a központi szerep a könyveké volt, hiszen a feladatok megoldásához gyakran szükség volt a könyvekben található információkra.
A program célja az volt, hogy a gyerekek játékos módon fedezzék fel a könyvtár kincseit és közben hasznos készségeket sajátítsanak el.
A könyvtár munkatársai bíznak benne, hogy az ilyen programok hozzájárulnak a gyerekek olvasási kedvének növeléséhez és hosszú távon is pozitív hatással lesznek rájuk.